Esilasmyye Merhaba arkadaşlar kızım bronşit başlangıcı var hava ve antibiyotik kullanmaya başladık bugün önerisi olan varmı başka ne iyi gelir
Leyla0613 Esilasmyye hiç bişey bence serum fizyolojikle burun temizlemek kadar işe yaramıyor benım oğlum da çok sık geçirir günde 5-6 kez gerekırse daha fazla şırınga ve serum fizyolojikle burnunu temızleyın ki ciğere inmesin
eebebegimeee Esilasmyye bugun domtorun bize dedigi evde pelus oyuncak veya bu tarzda bisey varsa evden çıkarın yada poşete filan koyun kaldırın o oyuncaklar veya tüy toplayan battaniye vb şeyler cok etkiliyormus
Uzayiko Esilasmyye benimde bebeğim 5 aylık oda bronşiolit oldu yani bronşit başlangıcı.aynen antibiotik ve hava verdi.hatta antibiotik pişik yaptı 😔geçmiş olsun
Esilasmyye Leyla0613 evet burnunu hergun bende sabah akşam temizliyorum ama şöyle sadece spreyi bile çok zor sıkıyorum asla izin vermiyo siringayla çekemiyorum o yüzden spreyi sıkıp hınkırtarak temizleyebiliyom sadece 😔
Leyla0613 Esilasmyye spreyden ziyade şırınga daha çok işe yarıyor başını hafifçe tutun bir anda sıkın
Esilasmyye Uzayiko sizede çok geçmiş olsun inşallah gecer hemen öksürükce benm cigeeim kopuyor sanki çok üzülüyorum 😔😔