Bebem07 Yavaş yavaş vermeye başladım meyve ezip sularından püresinden salçalı yemeklerin suyundan azar azar mama içiyor zaten oğlum sütüm 3. Ayda kesildi var mı benim gibi olan bugün de 2 3 tatlı kaşığı falann tavuk suyundan tattırdım 🤗❤️
tenceretavakuskana Bebem07 tavuk ıcın erken henuz salca ıcınde oyle mumkunse sebze olarak baslayın haslayp tadım yaptırın sındırımı zor olur sonradan sorunlar yasamayın🙏🏻
2minikannesii Bebem07 valla birazdan linç etmeye bilmişlik taslamaya gelirler ama bende mamayla beslenen çocuğun erken başlaması taraftarıyım oğlumda 4 aylıkken tadimlara başlamıştık şimdi kızım 4.5 aylık onada başlayacağım inşallah tabi bunlar doktor tavsiyesiyle ama doktor 6 ayı bekle desede yavaştan başlardım
Tugce Bebem07 güzel bir süreç olmasını dilerim 🤍 sıralamanız önerilen gibi değil ama farkındasınız sanırım
Bebem07 tenceretavakuskana çok çok az veriyorum maksat tadını öğrensin diye tavsiyeniz için teşekkür ederim 🤗
Bebem07 2minikannesii görümcelerim hep erken başlamış tadına baksın diye daha sonra yemiyor alışamıyor dediler hatta birinde erekn başlamış o yiyor diğerinde de doktorlar 6 ay diyor diye geç başlamış yemek seçiyor tabi çocuktan çocuğa değişir ben de 6.aydan önce vermek istemedim ama su vermeyip böbrek rahatsızlığı geçiren çocukları falan okuyunca tedirgin oldum karnını doyurmuyorum sadece tadına bakıyor cici bebe falan da veriyorum arada kaşık görünce ağazını açıyorsa başını dik tutuyorsa kilosunun iki katıysa verilebilir deniyor aslında
Saziyersin 2minikannesii bizde bes aylik olduk tadimlari yaptırdım birkaçını simdi öğlen ve aksamlari veriyorum bende evet kimi kesim vermeye cok karşı ama gec verilen bebeklerin çocuğu da ek gıda yemek istemiyor biz elma muz şeftali kabak havuç ve yoğurt denedik simdi öğlenleri yoğurtlu elma muz yada havuç kabak yoğurt içerisine bebe bisküvisi katıyorum cok da güzel.yiyor