sanye_1907 merhaba benim kızımda 25,5 aylık ve gün içinde hiçbir şey yemiyor desem yeridir.birkaç hafta öncesine kadar dediğiniz gibi her şeyi yiyen çocuk şuan tüm günü 1 dilim ekmek ve 1 muzla geçiriyor.geçen gün pedagoğa gittik biz genel amaçlı fikir edinemek için,24.aydan itibaren böyle durumlar yaşanması normalmiş,bu aylarda bireyselliklerini ilan ettikleri için yemek yiyip yememe fikri de bana ait deyip yemiyormuş çoğu.doktor bana kilosu problem olmadığı sürece hiç üsteleme ikinizde yıpranmayın dedi özetle 😇