Leyla0613 Merhaba bugün doktorumuz menenjit aşısı olarak nimenrix önerdi 9. Ve 13. Ayda yaparız dedi. Yaptıranlar yan etkileri nasıldı herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı?
Uzayiko Leyla0613 bizim doktor 3 ve 5 aylıkken dedi hatta sağlık ocağı da o şekilde söyledi gerçi onlar vurmuyor da özel isteğe bağlı aşı olduğu için.ama çok şükür ne ateş oldu ne bişe biraz halsizlik vardı ama çok değil oda normal bence
Meltemavi Bizde 2 doz yaztırdık nimenrix ve bi igne daha var yanında aşı oldugu gibi fitil attık 6 saatte bir tekrarladık fitili (3kere) rahat geçirdik o yüzden 6 aydan küçüklere yarım fitil doktorunuza sorun isterseniz