Merhaba arkadaşlar 4.5 aylık bebegım var. 4.aylık asısı da saglık ocağında kan yapıcı olarak vegaferon verdiler. Ama arastırdıgım zaman pek ıc acıcı seyler okumuyorum. Oyuzden 2 gun kullandıktan sonra bıraktım. Sizler hangi kan yapıcı ilacı onerırsınız. Lutfen yardımcı olurmusunuz 😌