Canım anneler ben bittim oğlum 10 ay 7 günlük sürekli ağlıyor uyku eğitimi aldık çok mutluyduk böyle birşey yok sürekli yatakta ayağa kalkarak ağlıyor yanıma alıyorum yine ağlıyor. Asla kendi kendine vakit geçirmez oldu sürekli mutsuz sizlerde durum nasil