Ahmetin_Annesi0911 Selam kızlar 1 aylık bebeğim var , haftada bi kaka yapıyo . Doktora söyledim normal dedi. Aranızda bunu yaşayan var mı? Sadece anne sütüyle besleniyo
mercanmeb Ahmetin_Annesi0911 bizim de aynı öyle ilk zamanlar 10 günde birdi sonra haftada bire düştü şimdi 45 günlük 3 günde bir
Miniklerim123 Ahmetin_Annesi0911 ilk kızımda yaşadım belirli zamandan sonra düzeliyor sadece anne sütüyle beslenen bebeklerde oluyormuş doktorum öyle demişti
Bsradskran Ahmetin_Annesi0911 benim oğlum şuan 4 aylık hala 3-4 kez kakalı bez alırım ilk zamanlar günlük 5-6 kez çişli kakalı bez alması normal diyorlar doktorada sormuştum normal demişti anne sütüyle besleniyor bu arada mala takviyesi yok
NinovaLemi Benim bebeğim 41 günlük günde en az 3 en fazla 7 sefer kaka yapıyor istisnasız. Ben de çok olduğunu düşünüp doktoruma danistim iyi besleniyor demek ki ne güzel demişti. Bilemedim o yüzden
Asellzey Benim bebeğimde yarın tam 1 aylık olacak en az 3 en fazla 6 bez değiştiriyoruz günde sadece anne sütü ile besleniyor.bebekten bebeğe değişiyor demekki bilemedim.