eeaksu 20 günlük anneyim. Sütüm çok akıyor. Sağıyorum, ped kullanıyorum ama yinede bir süre sonra akıyor. Ped ıslandıkça kötü kokuya sebep oluyor. Emzirme dönemi boyunca böyle mi olacak? Siz nasıl bir çözüm buldunuz?
KaganinAnnesi26 eeaksu bir süre sonra bu kadar akma olmaz ilk zaman çok oluyor zamanla geçecek vücut bebeğin ihtiyacı kadar süt üretecek
Cgdmltr93 eeaksu sık sık ped değiştirmezseniz mantar olursunuz dikkat edin. Islak kalmasın bol bol havalandırın.
fgnrcp2704 eeaksu benimde öyle ama çoğunlukla emmedigi zamn oluyordu bide bir memeyi emerken diğeri akıyor şuan 4 aylık ve azaldı bu durum ilk iki ay ped taktım sürekli değiştirmek lazım bide sık sık emzirdim
Krtlmy eeaksu ay ne çekmiştim hakkaten kötğ kokuyo mecburen 1.5 ayda kesilmişti benmki yani öyle şapır şupur akmamıştı ama şimdi arada az emzirince akıyo hala 5 aylık ama 1 yaşına kadar akan varmış sık sık emzirip boşaltmak ped değiştirmek tek çare
dmrilyd Cgdmltr93 Benim bebeğim 5 aylık oldu.Bu zamana kadar hep akıyordu daha yeni düzene girdi akmıyor artık
Caglarass eeaksu Zamanla akması duruyo. Çözümü yok sanırım günde 4 5 kere kıyafet değiştiriyodum 😂 havluyu katlayıp koyuyodum bazen 🙈
Elinaz eeaksu benimde aynıydı 4. Ayda anca düzeldi düyebilirim sağdıkça sütünüz hem makineye hem beneğe süt üretiyo o yüzden sağmayı bırakın elinizle sağın
Bao eeaksu ped kullanmayın. Bu sorun bir süre sonra düzelecek. Herkes başta yaşar bunu. Şu an vücudunuz kontrolsüz süt üretyor. Zamanla ne kadar üretmesi gerektiğini öğrenecek ve sorun kalmayacak. Fazla sağım yapmayın. Azıcık sağın bırakın. Yoksa üretim daha da artar.
LilyaBn eeaksu çok uzun tutmayın o pedleri 2 3 saatte bir değiştirin. Memeler terbiye olunca akma olmuyor. Ben ilk 3ay kullanmıştım ped.