HerseyimM54 Gece uykusuna yatırmadan once ne yedirip yatiriyorsunuz ?.. fikir alabilirmiyim.?.( kızım 13 aylık 3 öğün veriyorum ama yatmadan önce formül süt icirip yatiriyorum ama doymadığını hemen acıktığını düşünüyor gibiyim sizce yanılıyormuyum?)
Pelopel HerseyimM54 Benimki de 13 aylık 1 aydır falan kestim artık gece yatarken bir şey vermiyorum. İhtiyacı yok diye okuyorum her yerde . Yedirdikten 2saat sonra yatırıyorum. Sindirmiş olsun rahatsız olmasın diye. Sonra sabah 9 gibi de kahvaltı.
irva HerseyimM54 Akşam yemeğini şimdi yedi.Karnabahar makarna ve yoğurt.9 civarı da uyur.Gece beslenmemiz 4.5 aylıktan beri zaten yok gece uyanmaz mama için.
Oglusannesi26 HerseyimM54 benim bebeğimle aynı ayda bebeğiniz bir kaç gündür market sütü isitiyorum icine çay kaşığıyla bal ve cici bebe atıyorum veriyorum yatmadan sabaha kadar tok tutuyor yedi buçukta acikiyor uyku arası o zaman formül süt veriyorum sizde deneyin eğer bala süte alerjisi yoksa
HerseyimM54 Pelopel bizdeki düzen ile aynı bende acaba acıkıyormu diye evham yapıyorum uyanıyor gece ara ara vermiyorum ama 6 gibi kalkınca acıkıyordur diye veriyorum sora 9 da tam kalkış yapıyor
HerseyimM54 Tosbik1406 sma nasıl biz kullandık kızım doymuyor gibi hissedip aptamile döndük 5 6 aylikti aptamile döndük
Pelopel HerseyimM54 bir ara ben de yaptım o evhamı kendimiz gece yatmadan mama verdim 3günde alıştı aynı saatlerde hep uyandı 12 ya da 2 gibi işte o mamayı içmeden uyumadı. Baktım alışkanlık oldu hemen kestim. O haftadan snra bişi vermedim. Mamayı da yaşına girdiğinde kesmiş oldum böylece.
Pelopel Oglusannesi26 Karışmak gibi olmasın da normal süt bile vermeyin artık diyor uzmanlar. Market sütü üstüne cici bebe hele ki cici bebe son derece zararlı bileşenlerden oluşuyor. Belki duymamışsınızdır diye yazıyorum yanlış anlamayın lütfen hani bilip tercih de edebilirsiniz tabiki.
Oglusannesi26 Pelopel yok niye yanlış anlayayim cici bebenin zararlarini biliyorum nadiren alıyorum zaten evime kendim yapıyorum müsait oldukça oğluma , şaşırdım kaldım ne vereceğime her doktor farklı birşeyler söylüyor 😒
Oglum05 HerseyimM54 13 aylık için 3 öğün az degilmi aralarda meyve falan veriyomusunuz biz 9 ayligiz bizde 3 öğün yiyoruz bazen 4 oluyor