Merhaba Bebeğim 6. Ayına yeni girdi ve her akşam yapmadan önce 4 damla kan ilacını içiriyorum. Az önce çay kaşığı na koydum her zamanki gibi tam o ağzını ve heycanlandı koluma elini vurdu tam iki gözüne de döküldü hemen sildim ettim ama hiç ağlamadı gözleri de şuan normal kızarma vs olmadı. Gözlerini iyice açtım altlarında falan da birşey yok herşey normal gözüne girdi mi görmedi mi tam olarak bilmiyorum ama bir rahatsızlığı yok sıradışı birşey yok şuan. Ne yapmalıyım bilemedim kafama takıldı. Uyudu da zaten