Busemertt Önceleri sadece anne sütü alıyordu kabız değildi günde 2-3 defa yapıyordu kakasını şimdi geceleri 120 cc falan hipp combiotic veriyorum 3. Gününde yaptı kakasını ve çok koyuydu kabız yapmayan bi mama var mı siz hangi marka kullanıyorsunuz?
Mrsbiyolog Busemertt biz aptamil prosyneo kullandık il 4 ay günde 1 ögün bebeğim 7 günde bir yapıyordu 4. Ayda hipp combiyotik geçtik her gün yapmaya başladı. Demem o ki her bebekte her mama aynı olmuyor malesef deneyip bakman lazım