Cansuu1 Merhaba 1 aylik olunca hem saglik ocagi cagirdi hemde kendi cocuk doktorumuz. Ne yapiliyor bilgi verir misiniz ? İkisinede ayni gun gitmem sartmi cocuk doktorum baska semtte
Asli91 Cansuu1 1.ayında sağlık ocağı aşı yaptı.Boy kilo takibini yaptı.Kendi doktoruda aynısını yaptı.
NaimeYilmaz Cansuu1 ikisine de aynı gun gıtmelısnz once hastane bence. Cunku saglık ocagı aşı yapacak
Pelrenc Aynı gün gitmeniz şart değil hastaneye 1 gün sonra gitseniz de olur ben öyle yaptım. Aşı için sağlık ocağı zaten gün vermişti. 1.ay aşısı Doğumda yapılan hepatit b aşısının ikinci dozu oluyor,ateş yapmıyor. Hastanede ise boy kilo ve baş çevresi ölçülerine bakılıyor. Bir de kalça ultrasonu ve eğer daha önce yaptırmadıysanız bazı doktorlar göz testi de istiyorlar. Endişelenecek bir durum yok;zaten aşı da huysuzluk veya ateş yapmayan bir aşı.