isimsiz___ Kızlar selam, 3 aylık bebeğimin belinde 1,5 cm hemanjiom var. Doktor dideral tedavisi önerdi. Bebeğinde hemanjiom olup bu tedaviyi görenler herhangi bir yan etkisi oldu mu? Hemanjiom da küçülme oldu mu? Bilgi verir misiniz
eslemsiii isimsiz___ 6 aylıkken başladık diderale bir gece hastanede kaldık EKG cihazına bağlı takip edildi. İlk dozdan itibaren etkisini gördük ilacın. Hemanjiomun olduğu yer yumuşamaya başlamıştı hemen. Facebook’ta hemanjiomlu çilek kardeşler diye bi grup var oraya üye olup sorularınızı sorabilirsiniz deneyimli anneler var.
2735 isimsiz___ merhaba nasıl yaptınız acaba benim oğluma da kullanıyorum 3 gündür. Gectimi süreç nasıl ilerliyor
isimsiz___ 2735 tedaviyi kabul etmedik Şuan 2 yaşında herhangi bir sıkıntı yok çok şükür, rengi açıldı güneş görmesin dedi doktor sadece. Dikkat edicez okadar