Arkadaşlar merhaba pişikle ilgili daha önce de post açmıştım ama daha aynı dertten muzdaribim prima, prim premium care, molfix, minies, canbebe, sleepy hepsini denedim doktorumuz karışım verdi, başka pişik kremleri de kullandım ama geçmiyor.
doktorumuz alerji olabilir dedi süt ürünleri, domates çilek diyeti verdi onları uyguladık yine geçmedi poposu hep kızarık. Başına böyle birşey gelen var mı varsa nasıl çözdünüz?