Kbragzlgn Merhaba, 2. Doz bıontek aşısı oldum biraz önce 5 aylık bebeklerim var emziriyorum. 1. Dozda 4 saat emzirme sütü sağıp dök sonra emzir denilmişti. Şimdi 1-2 saat bekle sağ sonra emzir denildi. bu sürenin bi onemi var mı sizler nasıl yaptınız ?
BuzluKahve Kbragzlgn kim dedi size bunu? Bizim hem çocuk doktoru hem kadın doğum hem aşıyı yapan hemşire hemen emzirebilirsin dedi.
Mrsbiyolog Kbragzlgn iki dozda da bebeğimi direk emzirdim. İlk dozu vurulduğumda 20 günlüktü bebeğim şimdi 7 aylık
Berilsmom46 Bana kimse öyle birşey dememişti ilk dozda etkilenmedi bebeğim ama ikinci dozda baya etkilendi bir buçuk gün uyumadı hiç