Twinsmomee Merhaba anneler, sorum yukarıda olduğu gibi. Kızlarım 20 aylık yavaş yavaş gündüz uyku süresi düşüyor 3 saatti 2.5, 2, 1.5, 1 saate düşmüştü bugün sadece 40 dk uyudular ve geri uykuya döndüremedim. Erken değil mi gündüz uykusunu bırakmak için?
MervEslinArden Twinsmomee Bende bekleyim burda 18 aylığız acaba ne zaman bitiyor muş gündüz uykuları deneyimli anneler vardır
Meryem2020 Twinsmomee benimki de 21 aylık hiç ama hiç uyumuyor denemediğim yöntem kalmadı. Sizinkiler en azından 40 dk uyuyormuş şükredin :) çok yorucu oluyor uyumayınca
Yeymen Twinsmomee sureklı olan bırsey mı yoksa bugun luk mu kırk dakika canım az sankı daha fazla uyımalrı lazım
3MelekAnnesi3 Twinsmomee benim şahsi düşüncem 3 4 yasına kadar erken kalkan cocukların en az öglen uykusu 1 saat olmalı uyumazlar o ayrı ama olmalı bence
Twinsmomee Yeymen Bugün 40 dk uyudular ama öncesinde çok değil uykuları mesela 11.45te uyuyolar yarım saat sonra uyanıyorlar tekrar uykuya döndürüyorum 10-15 dk geçiyor 12.30da uyumuş oluyorlar 13.00te uyanıyorlar birdaha uyumuyorlar. Bir aydır falan böyle onun öncesinde 2-2.5 saat aralıksız uyuyorlardi. Gece de sık sık uyanıyorlar en az 2 kere ama bazı geceler 5-6 yi buluyor ya da 1.5-2 saat uyumadiklari oluyor
Twinsmomee 3MelekAnnesi3 bende öyle düşünüyorum aslında bu kadar erken bıraksınlar istemiyorum yani, bakalım düzelir belki 😊
Solguncicek1 Twinsmomee benim oğlum üç yaşında hala gündüz uyuturum en az bir saat uyur uyumadığı günler zorlamam ama bazende kendi uyumak ister yavaş yavaş bıraktırmayı düşünüyorum artık
mummy Twinsmomee oğlum 34 aylık sabah erken kalkarsa gündüz uyuyor ama geç kalkarsa uyumuyor yavaş yavaş bırakacak gibi yani sizin daha yolunuz var bırakması için
mavilimor Twinsmomee 21 ay dolmak üzere. Hala devam ediyor. Ama bence bırakmayın. Bizde de oldu bi dönem korktum hatta bırakacak mı diye. Doktorumda sen ısrarla uyut bi 30 dk bile olsa o ona yeter dedi. Öğle uykuları 4 yaşa kadar çok çok önemli. Bilirsiniz kreşlerde falan hep azda olsa öğle uykusu yaptırırlar. Yani bence en erken bırakmak için 2,5 3 yaş. Oda hala uyuşabiliyorsa bırakın uyusun. Zaten henüz öğle uykusu olmadan dayanamazlar akşamı edemezler.
Twinsmomee mavilimor akşam erken yatıyorlar zaten öğle uykusu olmazsa dahada zor olacak ısrarcı olayım biraz bu konuda 😊
bikerem Twinsmomee alakasiyokama ikiz bebek deyince bi gülümseme geliyir bana,ne kadar tatlidirlar maşallah