Merhaba arkadaşlar, bebeğim 6 ay 10 günlük. 10. Günden sonra sürekli ağlama krizleriyle bebeğime kolik dedi doktorlar. Tam 4 buçuk ay çektik. Aşırı gazlı bir bebekti. 4 buçuk ay sonra birden kendi kendine ağlama krizleri geçti ama şimdi de uyku sorunu yaşıyoruz. Gece 1 de zar zor bin tane yöntem değiştirerek uyutmaya çalışıyorum. Doğduğundan beri sallanmaya alışmasın diye hep pış pat ile uyuttum. Malesef şu anda öyle uyumadığı için sallamaya başladım. Ama onu da istemiyor kendini geriye atıp duruyor. Allah aşkına ben nasıl uyutacağım bu çocuğu? Gözleri kan kırmızı oluyor sürekli ovuşturuyor ama bir türlü uyuyamıyor. Uyusa da 10 dakikada bir kalkıyor. Sürekli kucak istiyor kendi kendine asla zaman geçirmiyor. İnanın perişan haldeyim. 26 yaşındayım bebeğimden önce son derece aktif enerji doluydum. Çok sevdiğim Mesleğimi yapamıyorum. Kitaplarımı okuyacak bir dakika vaktim yok. Çok sevdiğim dizilerimi bir dakika izleyemiyorum. O hasta olmasın diye dışarı çıkamıyorum zaten enerjim de yok. Eşim de çok destek oluyor ama akşam 9 da geliyor eve bütün gün tek bakıyorum. Bırakacak kimsem yok. Bazen bebeğime karşı soğukluk, yabancılaşma sanki başkasının bebeğine bakıyormuşum gibi bir hissiyatım oluyor. Neyim var benim? 😓