Takviye istiyosan, suyu cidden güzel tüket, tahin helvası ye üzerine bol su iç… hurma, dereotu, maydanoz öneririm. Hatta kıvırcık marul salatada tuketirsin aksam yemeginfe, yeşillik süt yapar çünkü, ıspanak yemek olarak bunlar güzel yollar…. Humana yada t momy bitki çayı alabilirsin, lezzeti kötü degil. Ebebek soguk icecek var portakal ve cilek içerikli vitamoms diye, 1 2 tane ondan alıp deneyebilirsin. Gunde 1 tane tüketerek bu içecekleri vucuda da cok alıştırmamak gerek tabi ben oyle yaptım simdi aklima gelirse içiyorum gibi