Busraa34 Kızlar 2 haftalık daha oğluşlarım siz nasıl besliyosunuz sütünüz yetiyomu yardımcı olurmusunuz
ZeynoEylul24 Busraa34 bol bol emzir,emzirdikce sütün artacak bende ikiz annesiyim 9.8 günlük olduk hala emziriyorum.. akşamları saat 7 gibi mama veriyorum.. ek gıdaya başladık biz. Siz daha küçüksünüz sürekli emzirin doymuyor demeyin doyar emzirin yeter ki.
ZeynoEylul24 Busraa34 sütüm yeterliydi ama mamada veriyordum günde bir defa.. ne olur ne olmaz diye tam anlamıyla doymadiklarini düşünüyordum. Sende ver istersen. Ama yeni dogan oldukları icin hemen doyuyorlar mamaya 4 ay gibi başladım.