Mihranimmm aksine hicbisey olmadı hatta anbulansta ilk müdahale edenler hastaneye gitmeye gerek yok dedi Kuşadası’nda qnnemlerim yazliginda oldu ambulans beni sokeye goturkem istemedi çocukta bisey yok diye ben ısrar edince götürdüler iyikide ısrar etmişim kafatasında çatlak var dendi aydına sevk ettiler ambulansla orada sabahladık ama o gün sanki 10 yıl birden yaslandim eşim yoktu İstanbuldaydi o panikle 5 saatte indi aydına