zbd Kızlar 1 aydır ara ara kan geliyor ve son 10 gündür de karın bel ve diz ağrısı çekiyorum yaşadınız mı bunları?
kutgun zbd merhaba bende kullanmak istiyorum emzirmiyorum doktor mu yazıyor direkt alıyor musunuz eczaneden
SailorMoon_ zbd cerazette ara lekelenme yapıyor maalesef bende emzirme dönemi bitene kadar idare edip değiştirmiştim
zbd DamlaDorukhan Daha ince bende yazz i kullanmıştım çok memnundum ama şuan emzirdigim için mecbur bunu kullanıyorum
DamlaDorukhan zbd Kullanabilirsiniz aslında isterseniz. Bebişler 9 aylık olduktan sonra kullanılıyo diye biliyorum.
SailorMoon_ zbd ağrı yaptığını hiç hatırlamıyorum 4 sene oldu kullanalı. İkinci bebeğime doğum yaptım 1,5 ay önce yine başlayacağım bende az bekleyeyim dedim