_tugce1608_ Sezaryen dogumumda epidural anestezi oldum bunun üstünden 4 ay gecmesine ragmen sırtımdaki agrısı devam ediyor. Eğildiğimdee kitlenipp agrıdan kıvranır hale geliyorum bunu yaşayan var mıı acabaaaa ?????
Zelisblt _tugce1608_ epidural anestezili normal doğum yaptım doğumdan beri hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür :)
dilara0638 _tugce1608_ bende bebeğime bez değişmeye yada kıyafet değişmeye eğilince kalkamıyorum doğum yapalı 35 gün oldu inşallah kalıcı değildir🤦♀️
_tugce1608_ mom54546 Doktora gittiniz mi hiç bebegimi yıkamak için eğildigimde agrıdann büklüm büklüm oluyorum sizdede oluyor mu