Lina34 Ben her ayın zorluğunu çektim gerçekten zormuş 😔 şuan kızım hasta okadar zorlu ayakta durabilmek uykusuz kalmak başında beklemek çok şükür diyorum varlığına inşallah iyi olurda atlatırız bu dönemleri 💖 siz hangi ayın zorluğunu çektiniz güzel anneler 💖
Balkizlarim Lina34 Her ayın zorluğuna göğüs gerdim ama , 3 kızımın birden hasta olması bazen çok zorluyor rabbim kimseyi sağlıkla sınamasin 3 unun gece nöbeti vs zor oluyor ayrı ayrı bir nebze de 🌼😘🤲🤲
kaganege Lina34 yenidoğan döneminde zordu. Meme reddi yaşıyordu. Etmediği için sarılık olmuştu canım çıktı memeye alıştıran kadar.
Yica Lina34 4. Atakta çok zorlandım uykusuzluk perişan etmişti. Birde eşim covid pozitif çıkmıştı artı delta varyantıydı. Oğlum ağlıyordu ben ağlıyordum her gece 😅
Lina34 Balkizlarim Rabbim şafi ismiyle şifa versin bebislerimize 💖hayran kaldım size gerçekten çok güzel kalpli bir Annesiniz Rabbim evlatlarınızı size bağışlasın
NefesMaviDeniz Balkizlarim Rabbim Şafi adıyla şifa versin güzel yavrularınıza🙏🏻 Şimdi iyiler mi peki neden hastalandılar kıyamam ben onlara💕
Balkizlarim Lina34 Amiiin tüm evlatlarımıza 🌼🤲😘 estağfirullah canım elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum yaşamadım yaşatıyorum coook teşekkür ediyorum düşüncesinizden dolayı 🧡✨🌈🌈
Littlebird kaganege ayy benim de öyle sarılık oldu memeye alıştırana kadar yapmadığım şey kalmadı onu hallettim uyku sorunu oldu 14 aylık hala uykuyu çözemedim
kaganege Lina34 18 aylık tabiki zorlanıyorum azı dislerini tamamladı,köpek dişleri geliyor ve baya zorluyor. Ama herseyi anlıyor,anlatmaya çalışıyor. Bu yüzden ilk dönemlere göre ne yapmam gerektiğini anlıyorum hemen. 🤍
Lina34 Yica en zor olanda bu beizde öyleydik testimiz pozitif ti eşimin benim kızımın çok zordu ya o günler Allah bir daha yaşatmasın
Nltka En zoru doğduktan 1,5 yaşına kadar olan dönem bence . En felaketi 40 I çıkana kadar ki durum . 1,5 yaşından sonra çok rahatladım ben dünya varmış diyorum
Deletedmom_16 Lina34 ilk 2 ay ve şimdi 2 yaşında. Şimdi de çok zorlanıyorum çünkü bana YA PI ŞIKKKK. nefes aldırmıyor 😩
Yica Lina34 çok geçmiş olsun şükür sadece eşimde vardı ama hava almak için dışarı çıkamamak oğlumla beni çok yordu. Biz doğduğundan beri disardayiz çünkü
mrvcr Lina34 yani bir miktar daha zorlaşacak ama derdini anlatabilmeye başladığı zaman herşey çok daha kolay oluyor. biraz daha sabır çok az kalmış ☺️
Nltka Lina34 bebekten bebeğe değişir kuzum ama ya İnan gözünü korkutmak içim söylemedim . Oğlum kilo olarak fazla bir bebekti ve kucakta gezdir gezdir gezdir belim dizim tutmaz olurdu gece yatağa girdiğimde heryerin sızlardı . Emeklemedik bir nebze rahatlattı yürüyünce oh be dedim. Şimdi kendi koşuyor yürüyor çok şükür .