Annebebek58 Bebegim 1ay 7 gunluk ilk 20 gun bisesi yokdu sonradan yuzunden lekeler cikti baya artti doktora goturdum yemene dikkat et dedi bi de alerjik mama verdii Bebegi sevmeyen var mi tadi biraz digerlerine gore farkliii
Semamehmet18 Annebebek58 biz kullanıyoruz canım similac besin alerjimiz var 3 aylığız çok az üzüm pekmezi koy dedi doktorumuz doğal koyuyorum o şekilde yiyor baya sevdi birde mamayı hazırladıktan sonra 10 dk biberonun ağzını açık bırak kokusu çıksın hangi mamayı verdi ? Birde sadece cildindeki kızarıklık var diyemi alerjik mama verdi ? İlginç. Sen bunu yiyerek anlarsın ne dokunuyor ne dokunmuyor kakası nasıl mesela ?
Fatma5672 Oğlum 8 aylıkken alerjik mama kullanmaya başladık. Markası evolvia. Direk benimsedi severek içiyor mamasını. Genellikle sevilen bir mamaymış
Annebebek58 Semamehmet18 kakasinda kan mukus yokdu yuzunde acayip derecede kizariklik vardi besinleri kes dedi bi de her ihtimale karsi mamayi da degisdi neocate diye bise bilindik degil Test yapar mi 1 aylik size test mi yapti devlet mi karsiliuor
Annebebek58 Semamehmet18 sizin mamayi sonra mi degisti bi de neye alerjisi vardi bebegin sute mi vardi ondan mi degistii
Semamehmet18 Annebebek58 test yapılıyor fakat çok küçük olduğu için sonuç vermeyebilir 4 aylık olucaz halâ daha yaptırmadım ben bekliyorum bizim mukuslu ve köpüklü kakamız vardı
Semamehmet18 Annebebek58 anne sütü alıyor halâ bebeğim sadece bazı öğünler mama takviyesi yapıyorum çoklu besin alerjimiz var süt süt ürünleri kırmızı et susam tahin domates kuruyemiş
Annebebek58 Semamehmet18 bende pazartesi ozele gidicem insaAllah yaparlarr ona gore onlememizi alalim bi an once