Kbraesma Kucamdan hiç inmiyo durmuyo aglıyo saç kurutma makinesiyle uyuyo geri uyanıyo aglıyo zaptetemiyorum benim gibi yaşayan anneler varsa napıyosunuz baska yemek yemeyede fırsatım yok 😢