Aslancik ben 1,5 aylıkken yaptırdım Cuma günü. Çocuk cerrahımız aslında doğduğu günün ertesi günü yapılmalı, en geç de 40’ı çıkmadan yapılmalı dedi. Sonraki zamanlarda anestezi almış olur çocuk boşuna dedi. Annenin rahatlığı ile ilgisi ne? İdrar yolu enfeksiyonunu önlemek için ve iyileşme sürecinin yeni doğanlarda hızlı olduğu için yapılması mantıklı.