KucukAdamm İlk defa yapıyorum da. Çok sulandı yahu , tencere taşıyor bayada oldu , bu suyunu çekene kadar beklicem mi ne kadar zamanda çeker 😂 su bitmiyor içinde
Sanemyigit123 KucukAdamm Bi gece beklediyse suyunu çekmesini beklemenize gerek yok pişirip yiyebilirsiniz
Deletedmom_36 KucukAdamm Ben gecen gun ilkkez yaptim kayinvalidem 1 cay bardagi seker dok su dokme oyle sekerle pissin dedi.
Sanemyigit123 KucukAdamm kabak tatlısı öyle yapılmıyor maalesef bir gece önceden şeker dökiyorsunuz üzerine sadece sabah da az bişey suyu çıkıyor zaten kabağın öyle pişiriyorsunuz yarım saat 40 dk en fazla bir iki damla da limon sıkıyorsunuz içine pişerken sonra da tabağa alıp tahin ceviz dökülüyor üstüne tercihen yani sizin yaptığınız nasıl kurtarılır bilmiyorum 😊
KucukAdamm Deletedmom_36 Nette 2 kiloya 1 su bardağı diyodu benimki de 2 den fazla diye 2 su bardağı koydum ama çekmedi hepsini . Napcami bilemedim bekleyim mi kapatayım mi altını çok yumuşadı kabaklar
Balkizimmmmm Canım kaç kg kabak 1kg bir su bardagi şeker bı kaç saat beklet yumuşayana kadar kaynasın birazda pekmez gezdir kaynarken çok güzel oluyo
KucukAdamm Sanemyigit123 internetten baktım öyle yaziyordu 😐 kapattım altını tüh ya . İnşallah çok kötü olmamıştır
KucukAdamm Sanemyigit123 2 kiloya 3 su bardağı şeker diyordu 😂nette. Ay Allah’ım ya. Bal gibi olmuş . Kim nasıl yer bunu. Kaymakla yumuşar mi acaba 😂
Sanemyigit123 KucukAdamm tahin döküp bir denesenize belki bastırır tadını biraz tahini çok dökün bişey olmaz güzel oluyor 😂