Anne03 Arkadaşlar merhaba kızım 20 aylık konuşmuyor kelimesi var ama cümle yok maalesef burda vok oynayabileceği cocuklar yok kreşe vermek istesem en erken nezaman verebilirim
Selinsu Anne03 benim param olsaydı 1 bucuk yasinda hemen verirdim kreşe. Çünkü hiç konusmuyo arkadaşı yok disari çıkamıyoruz asosyal buyuyo suan 2 yasinda
Saripapatyaannesi34 Anne03 bende merak ediyorum üstte dursun kızım Mayıs’ta 3 yaşında olcak seneye çalışmayı düşünüyorum çünkü
Bgs Anne03 doğar doğmaz bile alan kreşler var nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama ankarada 2 yaşından önce alan çok fazla kreş, gündüz bakım evi var
Dmt-01 Anne03 benim kızım 2 yaşında ama kreşlerinde 21 aylık çocuk varmış müdürle konuşurken en küçük kaç aylık diye sormuştum yeni başlayan biri değildi üstelik
Reyna Anne03 benim bebeğim 17 aylık haftada 2 gün götürüyorum 1 saat. bende yanında oluyorum diğer bütün çocukların anneleri de yanında. ebeveynlerle etkinlik yapılıyor. kindyroo götürdüğüm merkezin adı sanırım bütün şehirlerde var
Prensescilek Reyna merhaba ben de o kuruma düşünüyorum ancak sizce etkisi var mı konuşmasına? Benim de kızım 18 aylik ve bir kaç kelimesi var
Sadekahvem Anne03 ben 2 kres yöneticisiyle görüştüm. 4 yaşından önce sağlık ve çalışan anne harici önermiyorum dedi. Hani TV bağımlısı, tepkisiz çocuklar. Oyun grubuna götürdüm bende onun çok faydasını gördüm.
Toprak_2019 Anne03 bende aynı dertten muzdaribim 25 aylık ve konuşmuyor bende kreşe vermeyi düşünüyorum bu hafta Dr randevumuz var bakalim ne direk ona göre hareket edicem
Anne03 Toprak_2019 ya cocugun yanında illaki çoçuk olcak maalesef tanıdıklarım cocukları yok eşim atandı burda hic kimseyi bilmiyorum cok üzülüyorum bence bi sorcam bklm
Sadekahvem Anne03 sayı değişik oluyor her zaman aynı değil. Serbest oyun parkına daha çok goturuyrm akraniyla oynuyor felan daha hoşuma gidiyor