Anneler merhaba oğlum 6 ay 2 günlük ama şu bir haftadır sabaha karşı saat 5-6 gibi uykusunda mızıklıyor iç çeke çeke ağlıyor sonra bi anda basıyor çığlığı gözleri kapalı şekilde ağlıyor uyandırmak istiyorum uyanmıyor sonra kucağıma alıyorum sakinleşiyor biraz çok üzülüyorum o öyle ağlayınca sizce neden oluyor internetten araştırdım gece terörü diyor nasıl geçecek bu başına gelen var mı acaba sürekli okuyorum yatarken kalkarken ama üzülüyorum böyle ağlayınca 😔