Merhaba arkadaşlar, aranıza yeni katıldım. 1 haftadır araştırıyorum fakat çok sağlıklı yanıt bulamadığım için sizlere danışmak istedim. Bebeğim 6 buçuk aylık. Normalde çok meraklı ve hareketli ve konuşkan bir bebekti. 1 haftadır sanki başka bir bebek gibi. Eskisi kadar ilgili ve meraklı değil. Eskiden daha çok ses çıkarıyordu şimdi neredeyse hiç çıkarmıyor. Hareketleri çok daha hızlıydı şimdi sanki daha yavaş. Oyun halısında oyuncağıyla kendi kendine oynuyor vs. Bu dönem böyle mi olması gerekiyor çok kafama takıyorum bir sorun mu var diye. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız , sevgiler