incitanem0302 1500 tl vericem bir sorunu yok sadece oturma mınderinde sigara yanıgı var oda bebek oturunca görünmüyor 2 bucuk sene falan oldu alalı kullanmıyorum şuanda balkonumda duruyor sadece güzel bir temizlik gerekiyor zaten her parcası yıkanabiliyor benım kızım 3 yasında bebekte oldu şimdi o yuzden ikiz bebek arabası almayı düşündüğüm için satıyorum yoksa böyle rahatlıkta bir bebek arabası bulmam cok zor