laliko35 Oykunil beşikte 2 aylıktı salladım ayagimda da 4.5 aylıktı başladım sallamaya artık durmadığı icin
Eylulbebek1 Oykunil benim çok gizliydi mecburen salladım valla hiç durmuyordu hala da durmuyo 3 aylık sallıyorum mecbur
Bitikmomi Oykunil hızlı bir şekilde değil hafif salıntılar vererek sallayıp hafif pış pışla daha rahat uyutursunuz zaten. Ama hızlı sallamamanız çok önemli ona dikkat edin
simiyyy Ben o zamanlar kafası sallanmayacak kadar yavaş bi şekilde sallayıp beyaz gürültü ile uyutuyordum
Fulyadoga1 Oykunil sallamaya mecbursanız battaniye ya da çingenen beşiği deneyin derim . Hem çocuğun başı sağa sol sallanmaz o şekilde hemde gazı için daha etkili olur
Bitikmomi Oykunil eğer hızlı sallıyorsanız tabi ki iyi bişey değil. Hem o uyutmak olmuyor bayıltmak oluyor yani beyin hasarını ben bilemem ama doğru değil
cydcvk Oykunil hızlı sallarsanız olur tabi. Çook yavaş sallayın. Mümkünse sallamayın beyaz gürültü dinletin