Merhaba 23 günlük olduk sezeryan ile doğum yaptım ve sütüm ilk 3 gün hiç yok denecek kadar az geldi bı arada bebeğime mama yedirmek zorunda kaldık hastaneden çıkarken doktorumuz mama alın dedi ve aldık evde 30cc 3 kez olmak üzere verdim vee kızım kaka yapamadı kabız oldu reflüsü var dendi gaviscon a başladı doktor neyse şimdi bi göğüsümüzde tutmuyor çnki mama gibü aksın istiyor eds denemeye çalışıyorum 2 gündür 🥺🥺