AysegulEmre Birden kestim ben azaltarak denemiştim ama bir kere emip bir kere emmeyince daha çok ağladılar, annemlerde kaldım bir hafta kadar eşim gece vardiyasındayken(ağlatma boşver emzir gitsin derdi ilk geceden bozardı çünkü eşim). Biri annemle biri benimle yattı 3 gece sürekli birbirlerini uyandırmasınlar çok ağlayabilirler diye, uyumadan önce son kez emzirirken artık gece sütlerinde uyuyacağını sabah olunca emeceklerini söyledim uyanıp ağlayınca dışarıyı gösterdim hava karanlık daha gece bak kuşlar uyumuş köpekler uyumuş vs memelerde uyumuş hadi bizde uyuyalım sabah olunca emceksiniz dedim çok direnmediler, 2. Gece herhalde bir şeylerin farkına vardılar ki sürekli meme diye ağladılar bir orda bir orda sakinleştirdik bir sekilde, 3. Gece yine uyandilar ama daha çabuk geri uyudular, 4. Gece beraber yatmaya başladık biri 1 kere biri 2 kere uyandı hemen geri uyudu (3 hafta öncesi desteksiz uyumaya alıştırmıştım) eve gelincede direkt odalarına geçirdim kendi yataklarında kendi odalarında uyumaya başladılar son bir haftadir gündüz ve gece uykuları sıkıntılı ama son dişleri çıkacak gibi ondandir diye düşünüyorum