Kızım yarın 8 aylık oluyor 1 haftadır burun hırıltısı vardı serum fizyolojikle temizliyordum keyfi vs iyi olduğu ve başka belirti olmadığı için doktora gitmemiştik dün ateş başladı 38.5a kadar çıkıyor ama kafası acayip yanıyordu inip inip çıktı bugün doktora götürdüm boğazları enfeksiyon olmuş hiç tadı yok sürekli ağlıyor başı ağrıyordur dedi doktor. Antibiyotik başladık. Hiç istemiyordum 1 yaşa kadar bari kullanmayalım diye çabaladım ama olmadı. Antibiyotik bu kadar kötü birşey olsa doktorlar yazmaz heralde üzülüyorum antibiyotik kullanacağı için herkes bağışıklığı yok ediyor falan diye aklıma soktu ama burda bi sürü kullanan anne gördüm doktorda ateş ve enfeksiyon başka türlü geçmez dedi. Önerebileceğiniz şeyler varsa açığım antibiyotik sonrası bağışıklık düşüyor diyorlar geri nasıl toparlayabilirim her türlü fikri bekliyorum. Allah tüm bebişlerimize sağlık versin inşallah