Mlkko Toprak2509 benim oğlum kronolojik 13 düzeltilmiş 11 aylık. Ben de kullanmak istiyorum Möllers iyi diyorlar. Ama doktor gerek yok normal beslensin dedi 🤔 yine de versem mi bilemedim
Minikmucizem02 Toprak2509 biz acean ın kullanıyoruz 14.ayındam bu yana şuan a9 aylığız çok iştahsız bir çocuk bir nebze de olsa açtı iştahını diyebilirim
Toprak2509 Minikmucizem02 bnmki de iştahsız da doktor Bi ara vereyim demişti. Kaldı bakalm Bi soracağım ne diyecek. İştah açarmı bilmiyor ama büyüme ve gelişmeye faydası oldugunu söylemişti
Mircet Toprak2509 efa liquid kullanıyorum ben doktoruma ilaçlar konusunda çok güvenirim bunu daha çok tavsiye etti