Koca_bebek Akşama karnıbahar yapacağım ama sevip beğenerek yediğiniz bi tarif verirmisiniz.. bide şey sormam bu yumurtaya batırim kızqrtılıyorya onu harşlamqdan yapılıyor demi hadi kızlar bekliyorum ö erilerinizi şimdiden teşekkürler hepinize
TheBaby Koca_bebek Ben karnıbahar mantısını seviyorum. Haşlıyorum. Üzerine yoğurt. Onun üzerine kıymalı salçalı sos
Mucizemsin21 Koca_bebek normal kızartıyorum ben tavada canım haşlamadan yumurtasız bide fırında yapıyorum patates domates biber soğan sarımsak varsa tavuk hepsini güzelce salçalayıp baharatlıyorum çok güzel oluyor farklı bi tarifim yok ama bide haşlayıp limonlayıp pulbiberle güzel oluyor 😂
Kubrik5734 Koca_bebek tencerede kiymali yemegi ben o sekilde seviyorum oyle yapiyorum ama kuymasizda cok guzel oluyor
Bitikmomi Koca_bebek eşim kızartmasını sever ama ben asla yumurtayla yapmam yumurta kokuyor öyle yiyemem. Haşlayıp kızartırım üzerine sarımsaklı yoğurt. Bende yemeğini severim patates soğan karnabahar salça mis. Karnabahar köftesi de çok güzel oluyor haşlayıp ezip köfte malz koyup kızartıyorsun onu da
laliko35 Koca_bebek ben önce hasliyorum sonra önce yumurta sonra una bulayip kızartıyorum üstüne de sarımsaklı yoğurt döküyorum
annelikhalii Koca_bebek soğanı yağda kavurun 1 bucuk jasik kadar salca ekleyin 100 150 gr kadar da kiyma varsa sonra karnibahari ekleyin sıcak su üstünü 1 parmak geçsin bu kadar en çok sevdiğim yemek karnibahar 😀