Adamelis12 BalAnne1 özel çok zor gerçekten Hele ki bu dönemde… doğum iznimi doğumdan önce ki iznimi bile kullanamadım izne çıktım o hafta doğum yaptım vermiyorlar asla. Çok zor gerçekten KPSS ye çalış eş durumundan yararlanırsın zaten
BalAnne1 @Premsesannesi355 Evet saglik ocaklari cok rahat oluyor gidip bas doktorla konusuyosun heralde bosluk olunca sozlesmeli aliyolar diye biliyorum yani asgari ucretle
BalAnne1 @Adamelis12 Canim es durumu icin esinde kadrolu olmasi gerekiyot diye biliyorum benimki ozel sektorde calisiyor
BalAnne1 @Yagmuralmila Aslinda ise basladigin zaman gerisi gelirde ben su alimlar yuzunden isyan edip birakmistim belki tekrar baslarim cok sagolun benim aklimi celdiniz🤣herkes cok zor diyor bi korktum jsjdhjs
Yagmuralmila BalAnne1 sınav Haziran gibi olur . .. ben şimdi Türkçe matematiği yariladim cnm Şubat ortası gibi ikisi biter genel kültüre geçerim heralde 😊
Noname21 BalAnne1 özel sektörde surunursun. Yerinde olsam anesteziye sınavsız geçiş yapıp o şekilde özelde çalışırım. Hem çok güzel meslek hem de özelde de devlette de rahat
Baran1annesi BalAnne1 ben hemşireyim şehir hastansnde caldydm yani özelde dgl devletde ama çalisma şartli zor asgari ucretle bebişm oldu ayrldm eşimde atanmis ihtiycmz yok cok fzla ev alcz ama oldu kdr
[silindi] BalAnne1 🤚🏻 ücretsiz izne ayrılmayı bekliyorum sgk bitti, yıllık izinlerimi kullanıyorum suan. Neyi merak ediyorsunuz hangi şehirdesiniz