Yaztatili Green mom almıştım eh ortalama. Bazı lekeler hele de beyazlardan çıkmıyor. Çamaşır suyu koymak istemiyorum. Kendimize kullandığımız Asprin fıs fıs kullanıyorum ama o da kimyasal. Memnun musunuz her lekeyi çıkarıyor mu?
etipuf Yaztatili hayır hiç memnun değilim beyazları çamaşır suyuna basıyorum makinada 2 kere yıkıyorum
Tugce Yaztatili ben deterjan olarak siveno kullanıyorum çok memnunum ancak tek başına leke çıkarmaz. İçeriklerini çok araştırdım birçok temiz marka var fakat en efektif leke çıkarıcı baby me kanısına vardım. Şimdiye kadar çıkarmadığı leke olmadı. (Not: Bebeğim ek gıda almıyor bahsi geçen lekeler 💩)