_esraaozturkk_ geçen ay makinam bozuldu benim de. Birden hemde. Kapağı yapamıyorum başlatmıyordu. Düğmesi bozuk sandım sinirimden kudurdum desem yeridir. Çaresiz servis çağırdım. Gelip baktılar. Meğer kapağın kapandığını algılayan sensör bozulmuş. Islak elle elleyince ya da ıslak bezle silince çabuk bozulurmuş. Sensör ü değiştirdiler. İyi de garantisi varmış nanayı yerdim valla.