umay1520 Kızlar 8 günlük bebeğim var. Göbek kısmının bir kısmı çıktı düşecek gibi ama içinde hala kurumamış hafif sulu kordan parçası var. Bu normal mi düşüyor mu yoksa bebeğim ayağıyla falan yarayı mı açtı bilemedim 😔
Asafinannesii umay1520 göbek tamamen düştükten sonra gördüğün yer kapanıyor kendi kendine düşüyor benimki 2 gün önce düşürdü sonra üstüne Türk kahvesi tozu biraz serptim annem dedi bide gece yanımda yatırdım emzirdim sürekli ağlamasın fıtık olur dedi annem
Yigitinannesi13 umay1520 bizde sadece sargı bezi doladık etrafına kuru kalması için yıkama konusu da göbek düşmeden yıkandı 2 güne bir 14. Gün düştü sonrasında 3 gün yıkanmaz dedi doktor 3. Gün yıkadık.
elifzeze umay1520 doktor terramicyn yazmıştı ama o sulandırdı batikon kullandım ben kuruttu o iyi geldi 17 günlükken düştü bizimki
GmzSnn umay1520 onun canı yanmıyo merak etme göbek kururken acımazmış düşüncede ısLak kaLacaktır bi süre hatta K vitamini wurabiLirLer kanama oLursa korkmayın yani normaL şeyler bunLar
umay1520 GmzSnn göbek düşünce üzerine sürmemiz gereken bir şey var mı acaba ? Ya da hemen yıkayabiliyor muyuz
GmzSnn umay1520 ben göbek warken de yıkadım göbek düşncede hiçbişi sürmedim sürme kimyasaL hiçbirşeyi sadece eğer kanama oLursa LekeLenme faLan doktora götür K vitamini iğnesi wururLar bizde K vitamininn damLasını kuLLandık bi ay boyunca LekeLendi damla damLa yeni kesiLdi kanımız
umay1520 GmzSnn doktor göbek bağı tazeyken bir kere yıkattı sonrasında şzin vermedi canım bize bekliyoruz düşmesini
Asafinannesii Yigitinannesi13 bizim tam tersi dedi doktor düşene kadar yıkama düştükten sonraki gün yıkadık düşene kadar etrafına sürmemiz için alkollü bir sargı beziyle pansuman yaptım günde 2 defa çevresi temiz olsun diye