Guldarozturk bebekileyasam ben hint yağı kullandım bir tek o fayda etti. Hint bakım sayfasından almıştım eşim bile kullaniyor
Mervearas19 bebekileyasam benimde 4 aylık oldu bebeğim aşırı dökülmeye başladı saçlarım tutam tutam geliyor elime emziriyorum biotin içsem süte bi zararı olur mu ki
Merve4694 bebekileyasam Bemin de baya dökülüyor doğumdan sonra hele çok arttı.Artık duşa girmek istemiodum.Sonra bi karışım yaptım acayip işe yaradı 2 kullanmamda büyük etkisini gördüm.Yoğurt,tuz,karabiber bu karışımı saç diplerime masaj yaparak sürdümve yarım saat bekledim sonra duşa girdim sonuç mükemmel ipek gibi oldu saç dökülme azaldı. çok yağlanıodu o da azaldı valla kızlar deneyin herkese öneriyorum
AAselinAnnesii Hilal_38 çocuktan hiç bi şeye fırsat bulamıyoruz ki dediğiniz gibi hiç biri düzenli kullanılamıyor 😟
aysbln bebekileyasam ya herkes aynı konudan muzdarip ama kimsede dememişki doğumdan sonra herkeste oluyor doğal bir süreç yani. Benimde sizin gibiydi yemenize içmenize dikkat edin gerekirse değerlerinize baktırtın doktor vitamin yazarsa toparlanır hemen ben gitmedim ama dökülmeden sonra yeni saçlar çıktı dökülme durdu doğumdan sonra biçok kadında olabiliyor tahminimce kan değerlwrinden bazısı düşüyor eksiklikte oluyor vitamin takviyesi alabilirsiniz şampuan falan hikaye onlar sadece bakım ve güzel görünmesi için esas mesele kan değerleri.
gezgin_anne bebekileyasam ben 1 aydır sprey şişeye yarışına kadar elma sirkesi kalan yarışına şu katip banyoda bi kaç saat önce saç diplerine sıkıp masaj yapıyorum dökülme ve kepek derdim azaldı denemek isterseniz
EsenSedef bebekileyasam Benim önerilerim, hallelles marka saç dökülmesine karşı olan şampuan, doğal içerikli bir şampuan, çam terabenti, e vitamini ampül, zeytinyağı sürüp bekletme aklıma gelen bunlar☺️ İnşallah faydası olur. 👍🏼
Bahartazeoglu bebekileyasam bimde satılan bir şampuan var Schwarzkopf bu çok iyi geliyo hemen faydasını görürsün. Diğer şampuanlar ilede aynı fiyat 23 25 arası.
Nisanannesiiii Dgnwgmsm hamileyken 5. Aydan itibaren kullandım. Hamilelikten sonra da hiç bırakmadım 3 günde 1 şeklinde kullanıyorum doktorum öyle tavsiye etti. Normalde de saçları cansız çok dökülen birisiyim . Ama ne hamilelikte ne de emzirirken hiç dökülmedi. Eskisinden iyi saçlarım ☺️
Adoskom bebekileyasam benimde tam o aylarda başladı dökülmem, şu an 6.5 aylığız o zamanlara göre çok şükür azaldı bayağı. Şampuan olarakta halalles kullanıyorum 🙋♀️
Sldmrt bebekileyasam hamilelikte dökülmediği için şimdi hormonlarınız düzene girdikçe saçlar dökülüyor. Bu bi süreç zamanla azalacaktır merak etmeyin. Ucuz bi öneri sunmam gerekirse de dp şampuan hem uzamasını hızlandırıyor hem dökülmeyi azaltıyor denyebilirsiniz
Zeytin_cekirdegi Hamilelikte aşırı güçlenmişti saçlarım o ladar bakımlı görünüyordu ki ama doğumdan sonra hızla dökülme başladı şu an 22 aylık oğlum hala emiyor ve hala saçlarım dökülüyor çare bulamadım bakalım bi umut emzirme dön3minin bitmesini bekliyorum
Aceranne bebekileyasam tiroit değerlerinize baktırın hamilelikten sonra oluyor ama baktırmakta fayda var tsh düşükse ondan da olur
Elf_kagn bebekileyasam Avuç avuç dökülüyodu saçlarım doğumdan sonra sarımsaklı şampuan aldım aktardan baya farketti artık çok az dökülüyor