İlk oğlumun adını Yağız Ali koyduk Ali dedesinin adı
İkinciyi de eşim bana bıraktı ama Poyraz da hevesi vardı biliyorum bende çok seviyorum Poyraz ismini bir de Çınar dedik ikisi arasında kaldık. Ama asıl mesele Poyraz adını koymayın çocuk aşırı yaramaz oluyor diyip duruyor herkes ne uyur ne durur isim karakteri de belirler Poyrazlar çok fena oluyor diyorlar ne düşünüyorsunuz bu konu ile ilgili 🤔