Umay12 Kızım 4 aylık oldu bugün bir haftadır dişten şüpheleniyorum çok huzursuz ve ağlayarak uyumaya başladı bu ay için normal mi atak dönemi diyorlar Bu ayda beni neler bekliyor acaba
denizz06 Umay12 atakta olabilir. Dişleri kaşınmaya başlamıştır elbet ama daha erkendir muhtemelen. 4. Ay biraz sıkıntılı geçer derler. İdare edin dikkatini dağıtmaya çalışın sabır dileyin. Bi düzelir bi bozulur işte
Umay12 denizz06 benim kızım çok sinirli ama birden sinirleniyor bağırıyor ve napcamı şaşırıyorum özellikle uykuya geçmeden önce yapmaya başladı bunu sürekli elleri ağzında herşey ağzında 🤦♀️