Gayeerool Anneler 7 bucuk aylığız. Bebelac normal olanı kullandık bugüne kadar. Araştırdıgım kadarıyla bebelac gold içeriği açısından daha zenginmiş. Kullananlar yardımcı olabilirmi? Memnunmusunuz gold olandan.
ezogelinn Gayeerool kızım 15 aylik 6 aya kadar emme artı aptamil kullandım bugune kadar da düz bebelac kullanıyorum ben memnunum kizimda severek iciyor anlaşmalı bayiliğini alan eczaneler var 900 gr 85 TL bugün gidip bende 2 kutu alicam
Egehaninannesi Gayeerool gold kullanıyorum hippten geçmiştik çok memnunum gaz sıkıntısı kabızlık hiç yaşamadık🙏
Danerys Olric11 yoksa bir farkı yok dimi. Gold biraz daha pahalı biz de bebelacın düzüne geçtik. İyi mi yaptık kötü mü inanın bilmiyorum
Danerys Olric11 biz nutriconfor kullanıyorduk golda geçtik şimdi ikisini de bulamıyoruz eczaneler pahalı getiriyo biz de normale geçtik
elfzhr Kolik bebeğime en iyi gelen bebelac gold oldu 6 aylık 2 numaraya geçtik şimdilik ondan da memnunuz. Gaz kabızlık sıkıntısı yoksa mamayı da seviyorsa çok fark etmez diye düşünüyorum.
Danerys Olric11 amin hepimize. Marketler sakladı galiba ama ya . Yılbaşından sonra zam gelcek diye sanırım
Merveekerem Danerys ya bizde bulamıyoruz nutrikonfor hiç bi yerde yok. Sadece Migros ta bulabiliyorduk şimdi orada da yok 🤷♀️
Danerys Merveekerem biz de aynı işte golda geçelim dedik o da yok. Düzünü yediriyorum güzel ama tadı çok farklı değil. 5. Ay bitti bizim ama önceden olsa hayatta yediremezdim. Sizinki kaç aylık
Merveekerem Danerys 5 aylık olacak bi kaç gün sonra. Normalde sma kullanıyorduk ama doymuyordu doktor nutrikonfor verdi. Ona geçince gerçekten çok farketti. Tadını da sevdi. Ama bulunmayan bir mamaymış gerçekten. İnternetten bulabildik oradan getirttik ve stok yaptım bulmuşken