Alpitom Sutmuhendisi afiyet olsun. Getir de güzel bugün 4 tane kefiri 24 liraya aldım. Dün 5 tane 6 lı sodayı 14 tl ye aldım😂 meslek hastalığı mali müşavirim 🤣🤣🤣
Alpitom Havuclumama evet uygulamayı indirip kullanabilirsniz. Yemeksepeti mahalle kısmına girip alışverişinizi yapabilirsiniz
Ebruli101 Sutmuhendisi çok uygun almışsınız ☺️ Nedeen burda yemek sepeti yok diye isyan ediyorum şu an 😬