Ay biraz esprili bi başlık atayım dedim 😄 ya kızlar oğlum 15 aylık ama sadece 4 tane dişi var 2 alt 2 üst. Şimdi üstten 2 tane daha geliyor ama çoooooooooook yavaş. 9 10 aylık bebekleri görüyorum 7 8 tane dişi çıkmış. Her bebeğin gelişimi farklıdır biliyorum ve her zaman da savunurum ama ister istemez bi düşünüyor insan 🙄🥴 var mı çocuğu bu şekilde olan. Bu normal mi ya