Mihribann11 geç çıkması daha iyiymiş bi sonraki dişler için. Daha sağlam mı oluyormuş. Okumuştum da unuttum. Benim kızda 6. Ayda cıkardı 2 diş . 9,5 aylık olduk. Hala yok. Bazen enteresan tavırlar sergiliyor sürekli dişe baglıyorum ama yok henüz😊 yani normalde bakıyorum googledan şuan 4 dişin olması lazımmış öyle diyorlar bebek gelişim görsellerinde😅