Mervekaynak Philips Avent emzik kullanan hanımlar bir emziğini nekadar kullanıyorsunuz şişmiş sanki benimki neye göre atıyorsunuz
Linaaa34 Mervekaynak merhabalar ben kullanıyorum kızım 5 aylık olacak bir sorun olmadı 2 Li olanlardan almıştım