Altı aylık kızım var ek gıdaya yavaş yavaş başladım Fakat verdiğim şeylerden ağzını ekşitiyor almak istemiyor acaba neden böyle olan arkadaşlar illaki olmuştur fakat şu soruyu merak ediyorum acaba ne zaman güzel güzel yemeye başlayacak ve nasıl başladınız ek gıdaya